„Български пощи” ЕАД съвместно с „Дойче пост” въвеждат нова услуга - “Безплатно връщане на пратки”

07.05.2013

От 7 май 2013 година българските клиенти, закупили продукти от германски онлайн търговци, ще имат възможност да връщат безплатно обратно в Германия продуктите, ползвайки услугите на „Български пощи” ЕАД.

Ако българският клиент, закупил стока от германски онлайн магазин, по някаква причина пожелае да върне стоката на продавача (фабрична повреда, сбъркан артикул и др.) след контакт с продавача може да си разпечата онлайн необходимите формуляри, с които да отиде в офис на „Български пощи” и да остави нежеланата пратка, за да бъде върната безплатно в Германия.  

Засега новата услуга ще се предлага в 124 пощенски офиси на дружеството. Информация за тези офиси може да бъде намерена на интернет-страницата на „Български пощи” ЕАД.