Нова услуга на "Български пощи" ЕАД

09.12.2011

От 08.12.2011 г. клиентите на„Български пощи” ЕАД ще могат да се абонират онлайн за печатни периодични издания чрез новия сайт на дружеството.

В сравнение с класическия начин за закупуване на абонамент – на място, на пощенското гише, онлайн вариантът позволява удължаване на срока за абонамент до 22-ро число на месеца, за разлика от стандартния за пощенските станции – 15-то число на месеца.

Действията, които клиентите следва да предприемат, са максимално опростени. Целият процес, включително и плащането, приключва за няколко минути,  спестявайки на клиентите ценно време. Потвърждението за заявения абонамент се получава на електронната им поща, а заплащането му е предвидено да бъде или онлайн чрез електронна карта (дебитна или кредитна), или чрез банков превод.  За бизнес-клиентите е предвидена възможността да заявят получаването на фактура, като въведат необходимите за нея данни на фирмата си.

Абонаментът е първата от дейностите на „Български пощи” ЕАД, която получава реално интернет присъствие.