Предмет на поръчката | Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез пряко договаряне с предмет {00276-2017-0019}: „Продължаване право на ползване на софтуерни продукти с всички услуги по съпровождане, поддържане и оперативна реакция, за нуждите на „Български пощи“ ЕАД, на софтуерен продукт „Post Deal” в пощенски станции на територията на ОПС – Сoфия и WEB базиран софтуерен продукт „Post Pay”, за интегрирано решение за инкасиране на суми за услуги на различни фирми по договори за възложителство, инкасиране на Местни данъци и такси във всички ПС в страната (за общини, обслужвани със софтуер на фирма ИМЕОН)“ |
Дата на публикуване | 15.09.2017 |
Статус | Изпълнена |
№ в РОП / ПОП | 00276-2017-0019 |
№ от деловодна | ОП-30-2017 |
Възлагане чрез | Пряко договаряне |
СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД На основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал.2, т. 2, във вр. с чл. 182, ал.1, във вр. с чл.79 ал.1 т.3 от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез пряко договаряне с обява с предмет:
„Продължаване право на ползване на софтуерни продукти с всички услуги по съпровождане, поддържане и оперативна реакция, за нуждите на „Български пощи“ ЕАД, на софтуерен продукт „Post Deal” в пощенски станции на територията на ОПС – Сoфия и WEB базиран софтуерен продукт „Post Pay”, за интегрирано решение за инкасиране на суми за услуги на различни фирми по договори за възложителство, инкасиране на Местни данъци и такси във всички ПС в страната (за общини, обслужвани със софтуер на фирма ИМЕОН)“
Вид на обществената поръчка: пряко договаряне
Приложения към обявата:
- Покана
- Технически изисквания на Възложителя
- Образци декларации
- Проект на договор
Начин на подаване на офертите:
- Участникът представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в един запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват –
Наименование на Участника: ……………. Участници в обединението: ………………(когато е приложимо) Адрес за кореспонденция: ……………….. Телефон, Факс, ел.адрес: …………….
Оферта Наименование на обществената поръчка: „Продължаване право на ползване на софтуерни продукти с всички услуги по съпровождане, поддържане и оперативна реакция, за нуждите на „Български пощи“ ЕАД, на софтуерен продукт „Post Deal” в пощенски станции на територията на ОПС – Сoфия и WEB базиран софтуерен продукт „Post Pay”, за интегрирано решение за инкасиране на суми за услуги на различни фирми по договори за възложителство, инкасиране на Местни данъци и такси във всички ПС в страната (за общини, обслужвани със софтуер на фирма ИМЕОН)“
До „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ“ ЕАД Гр.София 1700, бул.„Акад. Стефан Младенов” № 1 бл.31
|
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 9:30 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч. всеки работен ден в срок 7 /седем/ дни от датата на публикуване на настоящата покана в профила на купувача /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Дата и час на провеждане на преговорите: денят следващ крайният срок за получаване на офертите, в 14:00 ч. в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, ет. 2, ст. 212
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора: Документи съгласно чл.58 ЗОП
Обявата за пряко договаряне е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален код 00276-2017-0019.
Документация
Документи | Обявление за приключване на договор за обществена поръчка-Договор 227 | 18.12.2018 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 884281 |
Сключен Договор 227/29.09.2017 г. за изпълнение | 18.10.2017 | Информацията е публикувана на сайта на АОП под номер 810557 | |
Решение за класиране и определяне на изпълнител | 26.09.2017 | ||
Доклад от работата на Комисията | 26.09.2017 | ||
Протокол 1 от работата на Комисията | 26.09.2017 | ||
Съобщение за промяна часа на отваряне на оферти | 20.09.2017 | ||
Приложения към обявлението | 15.09.2017 |