ЖАЛБИ И РЕКЛАМАЦИИ
Условия за подаване на рекламации
Съгласно изискванията на т. 56 от „Общи условия на договора с потребителите на универсалната пощенска услуга и пощенските парични преводи, извършвани от „Български пощи“ ЕАД“ (Общи условия), рекламация може да предяви подателят на пратката/пощенския паричен превод до момента на получаването/изплащането от/на получателя.
До момента на получаването/изплащането на пратката/пощенския паричен превод получателят може да предяви рекламация само с писменото съгласие на подателя. Съгласно т. 58 от Общите условия срокът за предявяване на рекламация е шест месеца от датата на подаването на пратката или паричния превод.
Съгласно т. 59 от Общите условия „Български пощи“ ЕАД са длъжни в срок до 1 месец от предявяване на рекламация за вътрешните пощенски пратки и парични преводи и 3 месеца за международните пратки да уведомят подателя на рекламацията за резултата. При уважаване на рекламацията обезщетението се изплаща в едномесечен срок от датата на уведомлението.
Подадена рекламация се разглежда само когато са попълнени всички данни за пратката в системата за рекламации и при предоставено копие от разписката, получена при нейното подаване в пощенската станция.
Обезщетения на подателите на вътрешни и международни препоръчани пратки и колети се изплащат само след представяне на попълнена декларация-образец. В противен случай обезщетения за основателни рекламации не се изплащат.
За достъп до системата за Рекламации (RQMS) кликнете ТУК.
Ако това е Вашият първи достъп до системата, моля, регистрирайте се посредством линка “Signup Now” на входната страница. Въведете своите данни ( Име, Фамилия и имейл адрес).
На посочения от Вас адрес ще получите потребителско име и парола за достъп. От този момент вече ще имате възможност да въвеждате Вашите рекламации онлайн, както и да получавате информация за хода на тяхната обработка.
За рекламации относно международни куриерски пратки ИНТЕРКОНЕКТ в Системата за рекламации е създаден отделен вид заявка „Interconnect“.
При проблеми с регистрация в Системата или при подаване на заявка: телефон за връзка - 02/949 31 90.
Рекламации за е-винетки
Данните на потребителя, закупил електронна винетка в пощенска станция се вписват в рекламационна бланка и заедно с копие от касовия бон и други документи, удостоверяващи покупката на винетка се изпращат на имейл [email protected] или на адрес: ул. „Акад. Стефан Младенов“ 1, бл. 31, гр. София 1700.
Във връзка с изменение на Закона за пътищата от 19.03.2021 г., при закупена винетка с въведени некоректни данни може да бъде извършена корекция. Корекция се извършва само ако безспорно се установи, че в Република България не съществува регистрирано пътно превозно средство с идентичен на първоначално декларираните във винетката регистрационен номер, държава на регистрация или категория.
При установени въведени некоректни данни за МПС при закупена винетка всеки клиент може да подаде Заявление за промяна на грешно декларирани данни от собственика или ползвателя.
Попълненото заявление се изпраща до Агенция „Пътна инфраструктура“, Национално тол управление на имейл: [email protected].
Обратна връзка
Можете да изпратите Вашия сигнал, жалба, предложение, благодарствено писмо, похвала на имейл: [email protected].
Телефони за жалби и рекламации:
Посочените по-долу телефони са за информация относно попълване на заявките за жалби и рекламации, за справки за рекламации, за които не е получен отговор в регламентираните срокове /до един месец от предявяване на рекламация за вътрешни пощенски пратки и парични преводи и до три месеца за международни пощенски пратки и парични преводи/, за въпроси, свързани с отговори на жалби и рекламации, за обезщетения по рекламации.
Работно време - всеки делничен ден от 9:00 ч. - 17:30 ч.
За всички останали въпроси моля посетете раздел Контакти.