СЪОБЩЕНИЕ
„Български пощи” ЕАД На основание чл. 5, ал. 4 във връзка с чл. 20, ал. 3, т. 2, , чл. 186 и чл. 187 от Закона за обществените поръчки, възлага обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет:
„Доставка и монтаж на офис и търговско обзавеждане”
Вид на обществената поръчка: събиране на оферти с обява с предмет
Приложения към обява:
- Технически спецификации на Възложителя – Приложение № 1;
- Заявление за участие – Образец № 1;
- Административни сведения за участника – Образец № 2;
- Техническа оферта – Образец № 3;
- Ценова оферта – Образец № 4;
- Декларация по чл. 54, ал. 1, т. 1-5, 7 ЗОП – Образец № 5;
- Декларация за наличие на подизпълнители – Образец № 6;
- Декларация на подизпълнители - Образец № 7;
- Декларация – съгласие с условия на договор – Образец № 8.
- Проекто-договор – Приложение № 2
Начин на подаване на офертите:
- Всеки участник представя своята оферта, с всички съпътстващи я документи, в един запечатан непрозрачен плик. Ако се използват самозалепващи се пликове, те трябва да бъдат затворени с лепенка и участникът да подпише горната й част /всеки равностоен метод се приема за правилно изпълнение/.
- Върху плика се посочват – адресът, определен за предаване на офертите; името на участника; наименованието на поръчката:
„Доставка и монтаж на офис и търговско обзавеждане”
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите се подават от 9:30 ч. до 12:00 ч. и от 13:00 ч. до 17:00 ч. всеки работен ден до 18.11.2016 г. /включително/, в служба „Деловодство” на Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31.
Документи представяни от участника, избран за изпълнител на поръчката, при подписване на договора:
- Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора;
- Документи съгласно чл. 54, ал. 1, т. 1-5, 7 ЗОП.
Обявата е публикувана в Портала за обществени поръчки под следния уникален код: 9058517
Документация