ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Kой е правилният начин за адресиране на пощенска пратка?
Какво е препоръчана пратка?
Осигурява ли препоръчаната пратка по-кратък срок на доставка?
За колко време се получава вътрешна непрепоръчана пощенска пратка и колет?
Към кого мога да се обърна за рекламация?
Какво е работното време на пощенските станции?
Как мога да проверя пощенския код на даден адрес?
Към кого да се обърна с въпрос за други услуги и продукти?
Как мога да проследя пратка?
За колко време се получава експресен паричен превод за страната?
За колко време се получава обикновен паричен превод за страната?
Мога ли да ползвам отстъпки при изпращане на голям брой пратки?
Мога ли да проследя пратка от чужбина по адрес на получателя?
Какво е „Обявена стойност”?
Какво е услуга „С предимство“?
Какво е „Наложен платеж”?
Мога ли като получател да заявя препращане на пратката ми на нов адрес?
Мога ли да избера произволна марка с номинал от каталога на Български пощи, като придружаваща винетката ми в услуга "Марка с персонализирана винетка"?
Какво е СПТ/DTS (Специални права на тираж)?
Колко време се съхраняват пратките, подлежащи на митнически контрол?