„Български пощи” ЕАД на основание чл.103,ал.1 във връзка с чл. 25, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл.7, т.5, чл. 7„г”, и чл. 3, ал.1, т.1, чл.14, ал.1, т.2 и Решение по т.1 от Протокол № 21/24.07.2015 г. на Съвета на директорите на „Български пощи” ЕАД открива процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет:
„Доставка на канцеларски материали за нуждите на „Български пощи” ЕАД с пет обособени позиции:
Обособ. поз. 1 | Хартиени пликове; |
Обособ. поз. 2 | Специализирани канцеларски материали; |
Обособ. поз. 3 | Общ вид канцеларски материали; |
Обособ. поз. 4 | Компютърни консумативи и периферия; |
Обособ. поз. 5 | Консумативи за пощенски клейма и печати. |
Вид на процедурата: Открита
Решението за откриване на процедурата, обявлението за обществена поръчка, документацията, заедно с приложенията към нея, можете да изтеглите тук
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите на участниците ще се приемат в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31 всеки работен ден от 10 до 12 ч. и от 14 до 17 ч. до датата и часа посочени в обявлението за обществена поръчка.
Отваряне на офертите:
Отварянето на офертите се извършва от 11:00 ч. на 09.10.2015 г. /петък/, в сградата на Централно управление на „Български пощи” ЕАД”, гр София, ул. „Акад. Ст. Младенов” № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212).
Решението и обявлението за възлагане на обществената поръчка са публикувани в електронната страница на Агенцията по обществени поръчки 00276-2015-0009
Документация