„Български пощи” ЕАД на основание чл.103,ал.1 във връзка с чл. 25, ал. 1 от ЗОП, във връзка с чл.7, т.5, чл. 7„г”, и чл. 3, ал.1, т.1, чл.14, ал.1, т.2 и Решение по т.2 от Протокол № 21/24.07.2015 г. на Съвета на директорите на „Български пощи” ЕАД открива процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет:
„Доставка на хартии за нуждите на „Български пощи” ЕАД с пет обособени позиции:
Обособ. поз. 1 | Хартиени ролки; |
Обособ. поз. 2 | Самозалепващи се етикети; |
Обособ. поз. 3 | Офис хартия; |
Обособ. поз. 4 | Други хартиени артикули; |
Обособ. поз. 5 | Специални хартиени артикули. |
Вид на процедурата: Открита
Решението за откриване на процедурата, обявлението за обществена поръчка, документацията, заедно с приложенията към нея, можете да изтеглите тук
Място и срок за подаване на офертите:
Офертите на участниците ще се приемат в Централно управление на „Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. „Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31 всеки работен ден от 10 до 12 ч. и от 14 до 17 ч. до датата и часа посочени в обявлението за обществена поръчка.
Отваряне на офертите:
Отварянето на офертите се извършва от 11:00 ч. на 25.09.2015 г г. /петък/, в сградата на Централно управление на „Български пощи” ЕАД”, гр София, ул. „Акад. Ст. Младенов” № 1, бл. 31, ет. 2, зала 212).
Решението и обявлението за възлагане на обществената поръчка са публикувани в електронната страница на Агенцията по обществени поръчки 00276-2015-0008
02.09.2015 Решение за промяна по открита процедура за възлагане на обществена поръчка - Решението е публикувано в Агенцията по обществени поръчки под уникален номер 685640 и в Профила на купувача на „Български пощи” ЕАД
Информация за плащания по договори съгласно чл.22б, ал.2, т.14, дата на публикуване:
- | 29.01.2016 |
- | 02.03.2016 |
- | 10.03.2016 |
- | 11.03.2016 |
- | 14.03.2016 |
- | 28.03.2016 |
- | 29.03.2016 |
- | 31.03.2016 |
- | 19.04.2016 |
Документация